Slimme e-commerce cijfers die je moet weten voor de feestdagen

Slimme e-commerce cijfers die je moet weten voor de feestdagen

Om alvast een beetje in de sfeer te komen, hierbij voor jou wat interessante cijfers over e-commerce tijdens de feestdagen. Welk voordeel jij uit deze cijfers kunt halen, leg ik uitgebreid uit in de besloten omgeving van SYSO VIP.
  • over het algemeen komt 20% van de jaaromzet uit de periode tussen Black friday en Kerst
  • ongeveer 63% van de consumenten is van plan online hun inkopen te doen
  • 49% geeft aan voor november te beginnen met het kopen van cadeautjes
  • in 2021 nam het online winkelen met 325% toe omdat consumenten bang waren dat ze de leukste cadeaus mis zouden lopen
  • 64% van de consumenten vergelijkt meerdere websites om vervolgens de goedkoopste optie te kiezen
  • 41% zoekt naar aanbiedingen en 42% naar kortingscodes

bron: Frankwatching

Online ondernemen lijkt topsport geworden

Het wordt een steeds grotere uitdaging om de aandacht op je shop te krijgen op een steeds drukker internet waar iedereen lijkt te schreeuwen om aandacht. Hoe zorg je dan voor de juiste campagnes die het gewenste publiek naar jouw shop krijgen?

Laat mij je hiermee helpen, word nu SYSO VIP en je krijgt:

  • alle SYSO tools (t.w.v. 2.513,-)
  • 12 Masterclasses, groei challenges en 12 inloopochtenden
  • toegang tot de besloten SYSO VIP hangout
  • voorrang op alle acties, nieuws, leuke extra’s, handige downloads en elk seizoen gezamenlijke giveaways

De introductie deal

Stap nu in voor een heel jaar (2023) en je krijgt de rest van 2022 cadeau. 

Hinterlasse einen Kommentar

Bitte beachte, dass Kommentare vor der Veröffentlichung freigegeben werden müssen.