Teruggavebeleid
Je tevredenheid met de afname van onze diensten en producten is bijzonder belangrijk voor ons. Echter, vanwege de hoeveelheid tijd, voorbereiding, en geld die we investeren in het creëeren en aanbieden van onze diensten en producten, hanteren we een strikt terugbetalings- en garantiebeleid. Aangezien het overgrote deel van ons materiaal digitaal is, zou een (te) laagdrempelig terugbetalingsbeleid resulteren in de diefstal van het materiaal.
We voldoen bij het aanbieden van onze diensten en producten aan de Nederlandse en Europese wetgeving. Dit betekent dat wanneer een fysiek product ongebruikt is, een volledige vergoeding mag worden aangevraagd binnen 30 dagen na aankoop. Wanneer men een digitaal dienst of product van ons afneemt, zoals een digitale of gedeeltelijk digitale cursus, masterclass, e-book of programma, dan geldt deze wettelijke verplichting niet. We controleren daarom eerst of de gebruiker in de cursusomgeving heeft ingelogd. Is dit het geval dan kan niet langer op deze gronde van een volledige vergoeding gebruik worden gemaakt aangezien het materiaal dan door de klant is geconsumeerd.
Bij sommige diensten of producten werken wij met een aanbetaling. Het gaat hierbij om cursusmateriaal of een andere vorm van digitale of persoonlijke ondersteuning. Een aanbetaling is niet hetzelfde als een zogenaamde no-cure-no-pay betaling en geeft de gebruiker niet automatisch het recht om op eigen inzicht van afbetaling af te zien.
Alleen wanneer een gebruiker de door ons gegeven adviezen, dan wel persoonlijk, dan wel aanwezig in digitaal cursusmateriaal, heeft toegepast, kan deze concluderen of onze adviezen voor de gewenste resultaten zorgen. Is dit niet het geval dan kan deze gebruiker zich in sommige gevallen beroepen op een niet-goed-geld-terug garantie. Echter, wanneer de door ons gegeven adviezen niet zijn toegepast kan de gebruiker deze conclusie onmogelijk trekken. Wij behouden om die reden het recht te controleren of de gebruiker het materiaal en onze adviezen heeft toegepast. Één van de manieren waarop we dit doen is door te controleren of de gebruiker al het cursusmateriaal heeft ingezien door in te loggen in onze programma omgeving. Is niet al het cursus materiaal geconsumeerd en zijn de hierin verwerkte richtlijnen niet toegepast, dan kan een gebruiker geen aanspraak maken op een vergoeding in welke vorm dan ook.
Heeft een gebruiker al het cursusmateriaal wel ingezien en de adviezen aantoonbaar toegepast zonder succes, dan kan het voorkomen dat hij/zij gebruik wil maken van onze garantie. In dit geval dient de gebruiker dit uiterlijk 14 dagen na het ontvangen van het laatste cursusmateriaal per e-mail te hebben aangegeven. Gebruik hiervoor support@sellyourstuffonline.nl
Wanneer je ontevreden bent met de diensten of producten van ons, neem dan te alle tijden contact met ons op via support@sellyourstuffonline.nl