Wij werken sinds een paar maanden met ons branding bureau Loaded ink aan de visuele identiteit van WebwinkelKeur. Dat is ontzettend leuk om te doen en er komt veel bij kijken, hierover later meer. Als gevolg van deze werkzaamheden licht ik op het WebwinkelKeur blog met enige regelmaat een webshop ondernemer uit die zowel Sell your stuff online klant is als WebwinkelKeur lid. Kirsten Oosterwaal van maison KOOS is deze keer aan de beurt.
Ben je benieuwd hoe andere webshop ondernemers het allemaal doen? Waarom zij WebwinkelKeur lid zijn en wat ze zoal doen om zichtbaar te zijn en (minstens zo belangrijk) te blijven? Bij WebwinkelKeur zetten we ondernemers in de spotlight, op de homepage en hier op het blog. In dit interview staat Kirsten centraal, de ondernemer achter de succesvolle webshop maison KOOS. Je krijgt even een kijkje achter de schermen. Leer van de ervaringen en tips van Kirsten en ontdek hoe ook jij een succesvolle webshop kunt runnen.
👉 Lees snel verder op het blog van WebwinkelKeur
Onmisbaar!
⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️
Voor een licht chaoot zoals mij zijn de wekelijkse mails van SYSO VIP een goede stok achter de deur om met de content voor mijn webwinkel aan de slag te gaan. Alles word in duidelijke taal uitgelegd en krijg je handige tools aangeleverd. De Student Hang-out en het live vragen uurtje zijn superfijn om je vragen te stellen. Je leert niet alleen van Mariko, maar ook van je collega's. De sfeer in de Hang-out is ook goed, iedereen is altijd erg behulpzaam. Kortom: struggle je ook altijd met zichtbaar zijn en blijven? Dat is dit echt een aanrader!