Op donderdag 6 juli vond de tweede uitzending van Webwinkel Insight plaats. Dit gratis online te volgen evenement is speciaal voor en door webshop eigenaren en is live te volgen via YouTube. Elke uitzending komen er verschillende onderwerpen aan bod die voor jou als webshopeigenaar van belang zijn en krijg je live de kans vragen voor te leggen aan de experts.
In de tweede uitzending van Webwinkel Insight hoor je alles over medewerkers geluk als sleutel tot de beste klantenservice, hoe je met techniek tijd kunt besparen op minder leuke werkzaamheden, hoe je van jouw shop een geliefd merk maakt en over duurzaamheid als drijfveer van jouw business. Kortom: interessante onderwerpen voor iedereen die actief is in de e-commerce.
Mariko van SYSO en Marlies van Atelier Blaauw waren er ook bij
Deze keer was Mariko van SYSO er ook bij en vertelde over branding en Happlify. Voor deze gelegenheid namen we onze klant Marlies Blaauw van Atelier Blaauw mee om haar verhaal te doen over haar onderneming en de recente rebranding + verhuizing.
Hieronder kun je de live uitzending terugkijken, dee begint op 9:52. Laat je weten wat je ervan vindt?